Klar for première


Hei og hå!

Denne sommeren har flydd forbi, til tross for at vi hadde hele 3 måneder med ferie. Tiden går fort når man koser seg! 😁

Uansett hadde jeg Amalie på besøk i et lite døgn her i Oslo før grillingen i Frognerparken med de nye secondene i Bayeux, Rouen og Lyon, og gjett hvor vi var!...
Utenfor instituttet august 2018 / august 2019


Utenfor restauranten l'Ardoise august 2018 / august 2019

Kort oppsummert var det ganske fristende å besøke steder (da særlig instituttet) som vi ble godt kjent med under forkurset i fjor. Jeg greier fortsatt ikke å få meg selv til å forstå at det er gått et helt år siden vi selv kom tuslende inn døra til Institut Francais hver morgen klokken 9. Som Henie ofte pleier å si; tid er et begrep jeg ikke lenger forstår. I disse dager er det et utsagn jeg kan si meg 100 % enig i. Dagene det siste året har hver for seg gått ganske sakte (særlig de dagene da hjemlengselen stod på som verst), men ser man på seconde-året i sin helhet har det gått i rakettfart. Tiden før jul husker jeg så vidt, bokstavelig talt. 

Nok om det, jeg må begynne å pakke, for jeg reiser tilbake til Bayeux om kun noen dager. Det blir nok både spennende og utfordrende på hver sin måte.
 Leilighetslivet - here I come!

Bisous, Nora


Kommentarer

Populære innlegg