Sommeren nærmer seg


 Hei hei!

Jeg innser nå at jeg egentlig burde kalle dette en bildeblogg, for det er jo bilder det går i. Men nå er i hvert fall jeg av den oppfatning at et bilde sier mer enn 1000 ord (dette er egentlig bare en unnskyldning for å slippe å skrive mye... "j'ai la flemme" som man sier så godt på fransk). Bildeelsker eller ikke, jeg håper i hvert fall at du som leser setter pris på at det blir lagt ut litt på denne bloggen i ny og ne, for det er faktisk vanskeligere enn man skulle tro å finne tid til denne "deltidsjobben" som blogger i en ellers så travel hverdag i Bayeux, hehe.
Her kommer i hvert fall (nok en gang i bildeversjon) en liten oppdatering fra de siste ukene!

Seksjonsferie i Nice og Gorges du Verdon


På vei hjemover til påskeferie<3

Nøt finværet i Bayeux med disse to jentene, du skal lete lenge etter bedre måter å tilbringe en mandag på.

 Gulrotkake in the making

 Glade for å ha kommet oss gjennom nok en skoledag

Feirer Dinas 18-årsdag!

Ellers gjenstår det ikke mange ukene før jeg faktisk har greid meg gjennom et helt skoleår her i Frankrike. Og jeg skal ikke legge skjul på det; det har det mange ganger virket rimelig usannsynlig at jeg skulle greie. Men, nå sitter jeg her hos verten, 5 uker fra velfortjent sommerferie. Fy søren som tiden har gått fort! A la prochaine fois !

Bisous, Nora

Kommentarer

Populære innlegg