Glade dager

Coucou !

(Nå er forresten søknadsfristen over for de som skal begynne etter sommeren, så gøy! Det er bare å ta kontakt dersom dere skulle ha noen spørsmål!)
Alle 6 samlet i kjent stil på internatrommet før Maya dro

De siste dagene har det skjedd litt av hvert her i Bayeux. Nå har endelig våren tatt seg turen til Normandie, og det skal sies at det hjelper på humøret når solen skinner på sitt beste. I vinterferien kom familien min på besøk, og fikk blant annet hilst på vertsfamilien min. For de som ikke vet det allerede, byttet jeg verts rett før ferien, så nå er faktisk vertsmoren min norsk(!!). Veldig stas det altså.
Så heldig jeg er som har en så fin søster som kom på besøk<3

Dagen mine to "familier" møttes var det strålende vær!

Ved siden av dette var vi i Strasbourg på seksjonsferie, her er noen av maaaange bilder som ble knipset i løpet av de 5 dagene:
 Her rettes oppmerksomheten heller mot kameraet enn museumet, hehe


 Ellers kan jeg jo slenge med noen bilder fra dagene som rusler og går her nede:
På vei hjem (til Bayeux)

Fotballkamp med Bayeux's eget fotballag på kvelden



"On dirait les deux soeurs" har vi fått høre et par ganger nå, Hannah og jeg. Vi ser tydeligvis ut som søstre bare fordi vi begge har blondt hår... Franskmenn altså.

Formålet med dette blogginnlegget var mer eller mindre bare å stikke innom og si hei og hå, så dere ikke tror jeg har dødd av rå snegler e.l her nede. Det har jeg altså ikke. Bare nesten, av blaut blodpølse. Ellers går dagene framover, ikke aaaaltfor lenge igjen til vårferie nå! (sier jeg kun 1 uke etter vinterferien, ups, hehe.)

Bisous, Nora





Kommentarer

Populære innlegg