En måned er gått!


 Coucou !

Jeg kan ikke virkelig ikke få meg selv til å forstå det, men det er faktisk gått en måned siden jeg satte meg på flyet fra Oslo til Paris. Og hvem skulle trodd at jeg kom til å overleve?! (Ikke meg for noen uker siden, det er sikkert og visst)

Emma (fadderen min) et moi<3

 Patisserie i Rouen😍

I fritimen med Henie

Det er faktisk ganske utrolig hvor mye vi har vært gjennom på 4 uker; vi har hatt vår første matteinnlevering på fransk, en physique-chimie prøve (som i grunn gikk ganske ok, til min store overraskelse), to kartleggingsprøver i matte og fransk, en langhelg i Rouen, innflytting på internatet, vaffelkveld, seksjonsmiddag, og utprøvinger av forskjellige sporter. Samtidig har vi jo fortsatt masse i vente!

Flere bilder fra en super helg i Rouen:




Her kom min indre paparazzi fram, det er jo tross alt ikke hver dag man ser dronningen spasere forbi, etterfulgt av Madame Macron ;)

For en by jeg bor i

...og for noen roommates jeg bor med<3

















Lunsj på skolen (Og, som dere ser, det holder ikke bare med en brødskive og en god morgen-yoghurt slik som i Norge! Både forrett, hovedrett og dessert hører med)

Her kommer flere matbilder, for de som måtte interessere seg for hva vi spiser her nede;





Vi norske, som er vant til å spise mye om morgenen, strever med å begrense oss til kun en liten bolle med sjokoladecrisp til frokost, så vi må ofte ty til andre løsninger, og gomle i oss et eple eller to mellom timene

 Etter fotballtrening


 På vei til skolen


Maya etter en lang mattetime, haha

Både jeg og Amalie frøs i hjel på skolen... (vi merket ganske kjapt at det ikke var en veldig god idé å ta på seg hullete bukser denne dagen)

Koselig visitt innom Oline sin leilighet, med besøk fra eks-terminal Marte

Sier ikke nei takk til etter-skole-snacksen på internatet😍

 
Seksjonsmiddag hos Tonje

 Kort oppsummert; det har vært en veldig spennende måned i mine øyne, både på godt og på vondt, men jeg er uansett utrolig takknemlig for alle som gjør dagene her nede litt lettere. Og ja, mamma, pappa og alle andre som måtte lure; jeg har det fint. Men jeg hadde hatt det enda litt bedre hvis noen kunne tenke seg å sende meg en pakke snart (gjerne noe melkesjokolade), hehehehe. 

Her er adressen, bare sånn i tilfelle ;)

Place de la Lombarderie, 14400 Bayeux

Bisous,

Nora


Kommentarer

Populære innlegg